loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
MOSTAFA بازدید : 46 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام سو استفاده با بالاترین کیفیت

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ علی زارعی به نام سو استفاده :

 

قلب منو شکوندی رفتی پیشم نموندی

تموم زندگیم و آتیش زدی سوزوندی

دل به غریبه دادی ازم نکردی یادی

شکوندن غرورم واسه تو شده عادی

تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن

شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن

زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم

پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

 

*****

 

الهی که آب خوش از گلوت پایین نره

هر چی درده تو دنیا خدا سرت بیاره

با یکی در بیوفتی بگه دوست نداره

واسه تو باشه بی رحم بره تنهات بذاره

تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن

شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن

زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم

پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم

روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم

همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

اما تو از سادگیم سو استفاده کردی

 

MP3 – 320

 

Ali Zarei – So Estefadeh

 

MP3 – 128

 

Ali Zarei – So Estefadeh

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 9,109