loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
MOSTAFA بازدید : 56 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم با بالا ترین کیفیت

 

این آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ می باشد.

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم :

 

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی

از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی

ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم

اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 

*****

 

کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی

تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی

تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم

از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم

کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 

MP3 – 320

 

Mazyar Fallahi – Azat Moteshakeram

 

MP3 – 128

 

Mazyar Fallahi – Azat Moteshakeram

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 9,113